BetulllMihra Arkadaşlar doktorum dikişkerim açıldığı için perinoplasti ameliyatı olmam gerektiğini söyledi ama özelde ücreti çok fazla devlet hastanesinde bu ameliyatı yapıyolar mı nasıl oluyor zor bi işlemmi
TutuKelesh BetulllMihra üstte kalsın postunuz. Ama belki yanılırım benim zannımca devlet yapmaz. Öyle düşünüyorum. Araştırsanız devlet hastanelerinden
zeynnep BetulllMihra bizim akrabada devlette iki kere yaptırdı ikiside tutmadı özelde yaptirdi bi doğum parası verdi.
TutuKelesh BetulllMihra ooooppsss doğum parası ki bu. Ne kadar saçma. 1000 tl isteseler anlarım da kafayımı yemiş bunlar.
BetulllMihra aLmisMomSs özel hastanede mi oldunuz ya burdaki özel hastane çok istiyor karşılayamam onu devletteki doktor da yapıcakmı bilmiyorum randevu aldım bakallım gidicem