Meltemeymen34 Merhaba kızlar bebeğim 1 aylık sadece mama yiyiyor 2 saatte 1 kere 60 cc veriyorum sizce çokmu anlamadım ama 2 saat doldumu durduramıyorum istiyor acıkıyor
Pamukprensveannesi Meltemeymen34 bebeğiniz ne kadar istiyorsa o kadar verin çok diye düşünmeyin gayet normal 90 cc bile verebilirsiniz içmeye devam ettiği sürece takviye yapmalısınız
Aksumervenur Meltemeymen34 biz de öyle içiyorduk ama 90 vermiyordum ben doktor ağır gelir bebeklerin ilk aylarda doyma hisleri çok yoktur verdikçe yer demişti bana 60 cc de kesiyordum 2 saatte veriyordum ben de
Meltemeymen34 Pamukprensveannesi 1 ayda 1 kilo almış doktor çok kilo almış mamayı azalt diyo ama 2 saat bile zor duruyo 3 saat vermezsem aglamaktan mahvolur yani
Pamukprensveannesi Meltemeymen34 benim bebeğimde öyleydi canım ilk doğduğunda çok iyi içiyordu tecrübesizdim doğru düzgün anlatan olmadı şimdiye içiremiyorum 6 aylık ve sadece 1 ayda 400 gram aldı. Gelişme çağı hızlı olduğu için birden alması gayet normal bebeğinin ama açsa sakın aç bırakma
Misseli Nil202 yaa bilmiyorum benimkiler prematüre ondan sanırım kiloyla oranlı verdim hep çok disiplinliyim bu konuda bir doktor öyle yapın diyor diğeri bebeğe göre şekillenin diyor şaştm kaldım
Dorukhann Biz 10 günlükken başladık 60 cc ile bugün 20 günlük olduk doktorumuz 90 cc ye çıkar dedi sizinki çok değil yani