7 gün oldu sezeryanla doğum yaptım önceden oturup kalkamıyordum rahat artık daha iyiyim ama tek sıkıntım ayakta durduğumda yada yürüdüğümde sağ tarafımda yanma oluyor hemen oturmak istiyorum geçiyor kalkınca yine aynı böyle olan var mı geçicek demiiii ??