Merhaba sevgili anneler
Kızım 16günlük emzirme sonrası gazını çıkarsın geğirsin diye uğraşıyorum ama olmuyor :/veya yapıyor ben anlamıyorum. Birkaç defa kendi kendine gaz çıkardığını gördüm.Karnını kontrol ediyorum herhangi bir sertlik yok ağlamıyor da. Napmam lazım siz neler yapıyorsunuz?