KIzlar kızım 5 aylık olmak üzere yeni doğduğunda aramızdaki kan grubu uyuşmazlığı sebebi ile sarılık oldıu ve fototerapi aldı1 gece sonra 1 ay da değerler normale döndü ve tamamen bitti sarılık ama hala gözlerinin beyazları kara duruyor aranızda yaşayan var mı ne zMan geçecek 😢 Aşırı kafama takar oldum 5 ay oldu hala duruyorlar