Bebisss34 ipekkizimm ben ebebekten almıştım çok çok memnunum, önündeki oyuncaklar zeka geliştirici ve oyalayıcı, oğlum yürüme arkadaşıyla evde gezmeye başladı pahalı birşey almaya gerek yok bu ürün ideal 🥰
Mom987 ipekkizimm Sadece yürüme arkadaşı olarak görmeyin eğitici oyuncak işlevide var yatay kullanımı da bir yürüme arkadaşına çok fazla para vermek istemiyorum diyorsanız ideal bir ürün.
ipekkizimm Bebisss34 oyle mi cok tesekkur ederim onundeki oyuncaklarla oynasa bile yeter😊 bazi yorumlarda okudum cok hızlı gidiyormus tekerlekleri sizde de oyle mi acaba
ipekkizimm Mom987 onundeki oyuncaklar daha onemli benim icinde😊 ilgi cekiyorsa cok iyi olur sizinkinde de tekerleklerk hizli mi gidiyor acavq
Bebisss34 ipekkizimm sesli tırtıklı sistem var tekerleklerinde, istesede çok hızlı gidemiyor zaten, normal adımlama seviyesinde hızı, biz bir problem yaşamadık ☺️
Mom987 ipekkizimm Evet biraz tekeri hızlı gidiyordu oğlum yürüyordu elle tutunca ama hep üşüyordu gibi ondan aldım ama düşmüyorlar tabi ama oğlum en çok basıp basıp müziği dinledi çok sürmedi oturarak oynadı şimdi gerekte kalmadı kaldırdım bir kenara😊
Aysen_ctn Ben de almayı düşünüyorum yorumları okumak beni de memnun etti bi yerde okumuştum hızlı gitmemesi için silikon ile tekerleklerin bazı yerlerine daireler çizmişler o da hızlı gitmesini önlemiş o da mantıklı gelmişti belki size de fikir olur 😋