sedaykn Masi Möllers kullanıyorum normalde ama içinde d vitamini de var. Bu aralar d vitaminine başladık. O yüzden Carlson aldım içinde ilave d vitamini olmadığı için. Zaten bu ikisi en iyi markalar.