Kızlar bebeğim birkaç gündür çok mızmız daha da kötüsü gündüz uykuları kısaldı önceden 1-1,5 saat uyurdu öğlen şimdi 45 50 dk anca. Gerçekten çok sıkıldım hiç dinlenemiyorum, yoruldum. Bu şehirde kimsemiz yok zaten eşim işte ben sürekli bebekle tek başıma. Neyse bu durumlar atak yüzünden mi böyle oldu yoksa Allahın cezası üst komşunun gürültüsü yüzünden mi az uyuyor sizce