Kızlar bebeğim iki aylık. Bebeğime bir haftadır emzik vermeye calısıyorum ama ne aldıysam almadı. Yani ucuz pahalı emzik her türlü ama yok. Sinirlerim bozuldu. Emzik cidden rahatlatıyor bebegi cünkü beni emzik olarak kullanıyor artık. Dogdugunda vermemekle hata mı ettim acaba bilemedim. İlk beş hafta vermeyin diyorlar diye bermedim bende. Yönteminiz varsa söylerseniz cok sevinirim. Elimde oioi,bıbs,toomee tippee,philips, adi bakkal emzikleri elimde ooanlar