Cnnt-melih Kızlar merhaba, bir senedir kendi yoğurdumu kendim mayalıyordum her zaman tutuyordu. Şimdi bebiş için küçük kapta günlük mayalamaya başladım. Bir tutuyor bir tutmuyor. Kap küçük olunca hemen soğuyor mu acaba? Siz nasıl yapıyorsunuz ??
Birgul Cay bardagina yapiyorum 42derecede oluyor süt.yaptiktan sonra yorgana falan sariyorum 😅 dort bes saatte oluyor canm
Cnnt-melih Birgul derecesini ateş ölçerle mi ölçüyorsun biz eski ateş ölçeklerden bi deneyim dedim hata verdi 😅
poyraz06nRin Kendimize mayaladıgım yogurttan verıyorum ayrıca mayalamıyorum dediğiniz gibi ya soğuk oluyodur ya mayası az yada çok gelıyodur kendinize yaptıgınız yoğurttan neden vermiyosunuz yada ufak kavanoza ona yapın ayrı olsun dersenizde
Cnnt-melih poyraz06nRin 7 aylık bile olmadı tam her gün yeni mayalayıp vereyim diye düşündüm o yüzden az az mayalıyorum. Kavanozu biraz büyüteyim bari. Küçük mama kavanozlarına mayalıyordum
poyraz06nRin Cnnt-melih benim kızım 6 ay 5 günlük ben 4.5 aydan beri veriyorum yoğurdu kendimize mayaladığım yoğurdu önceden çıkarıp ıkı kasık ılıyınca yedırıyorum