adastra Merhaba anneler🌺 Havalar soğudu malum ama biz hala kızımın odasına halı alamadık. Odayı tamamen kaplayan ısıtacak aynı zamanda üzerinde oynayabileceği yumuşak bir halı istiyorum. Siz nasıl bir tercih yaptınız? Nerden aldınız? Önerilerinize açığım 💐
Kuroneko Evmila dan almistik biz yumuşacık cok guzel bir halı ordan bakin derim dokusunu cekip atabilirsem gösteririm
Kuroneko Halı perde takım almıştım, yapısı cok yumusak kisa tüylü polar gibi yakından cektim anlaşılır belki
adastra Kuroneko Bayıldım halınız da odanız da çok güzel, kafamda canlandı dokusu. Çok teşekkür ederim ☺️