Merhaba sevgili anneler. Kızıma doğumdan önce kız arkadaşım joker marka aktivite masasi hediye etmişti. Hediyeyi pazartesi günü açıp kurduk ve sali gunu erkek arkadasimizdan fisher price marka aktivite masasi hediye geldi. Şimdi elimizde 2 adet masa oldu🤷♀️ birini satmak istiyoruz ikisi de çok hoşumuza gittiği için birini feda edemedik. Joker marka 200 tl, fisher price 300 tl. Almak isteyen olursa eyüp istanbulda oturuyorum. 🙋♀️ arkadaşlarıma da önerdim önce ısteyene satacağım. Ikisinin de kutusu duruyor bakmak için açtık kutulu olarak vereceğiz.