Oğlum doğduğunda iki beşik aldık birisi küçük anne yanı baby&plus marka ondan çok memnun kaldık ama büyüdükçe rahat yatamaz oldu yatağı çok ince rahatsız gelmeye başladı diye düşündük içine yatak aldık yine yerinde yatmak istemedi bizim yatakta uyumak istiyor hep. Kendi odasını bir hevesle yaptık bir kere o yatağında uyumadı. Odasındaki beşiğini bizim odaya getirsek sığmıyor odaya 7 buçuk aylık önce yatağına sonra ki adımda odasını ayırmak istiyorum . 3. Bir yatak mı alsam diye düşünmeye başladım letgodan park yatak şuanda mantıklı gibi geldi sizin kullanıp beğendiğiniz park yatak var mı? Ona göre bakim en azından uygun fiyatsa sıfırlarınada bakabilirim . Artık bu uyku problemini çözmem gerek geceleri bana eziyet olmaya başladı çünkü