Dikiş düğümleri sağ tarafta olduğu için batma ve yanma oluyor orda ben her defasında dikişimimi yırttım diye bile korktum bende 20 gün boyunca inanılmaz ağrı çektim tek başıma yatamadım kalkamadım çok göz yaşı döktüm şuan 42 günlüğüz çok şükür iyiyim ani bir şey yapmadıkça ameliyatlı olduğumu bile unutuyorum