Merhaba anneler.. kızım doğduğundan beri sleepy Natural kullanıyorum Bu arada Kızım 4 aylık bu aralar bacağında lastik izi görüyorum bu beni çok rahatsız ediyor Yani 4 numara kullanmama rağmen kızıma küçük geldiğini düşünüyorum ortalama şu an 6-6.5 kilo aralığında. Ebebek’ten denemek için Baby Plus külot bez aldım et yönüyle çok iyi ama o da çok çabuk dolduruyor 2 saatte bir değiştirmek zorunda kaldım ve memnun olmadım böyle yumuşak dokulu lastikleri yumuşak olan ve uzun süre emiş gücü olan bir bez önerir misiniz Bana bu arada Prima hariç lütfen bütçem ona yetmiyo. Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim 💕