anneadayi06 Dün oğlum aşı oldu . Bugün 4-5 kez üst üste fışkırtırak kustu şimdide beslenmeden uyudu. Sizde hepatit aşısından sonra böyle bişey yaşadınız mı ?
2bebeannesiii anneadayi06 Hiç öyle bişey yaşamadım kuzum . Bi sağlık ocağını arayıp sorsan mı acaba bilemedim . Post üstte kalsın diye yazdım
Minikannesi00 anneadayi06 bencede arayıp bilgi al canım bizde de bşey olmadı . Hemşire bişey olmaz ama ynede ateşini falan kontrol et demişti zaten
Teomanannesi anneadayi06 birinci ay aşısının pek bi yan etkisi olmuyor diye biliyorum ondan dolayı olmamıştır muhtemelen
anneadayi06 Teşekkür ederim arkadaşlar cevaplarınız İçin . Doktora yazdım bakalım cevap bekliyorum 🤦♀️
Pnrmus anneadayi06 gecmis olsun. Bizde de boyle bir yan etki olmadi. Doktorunuz en dogru cevabi verecektir. Ama cevap gelene kadar bebeginizin atesini beslenmesini ve doldurdugu bez miktarini bir yere not alin doktor bunlari sorabilir.