Merhaba, bende sizin gibi düşünerek hiç bir kan damlası kullanmadım. Fakat kafama göre değil tabi ki doktorumuza danıştım şansımıza o da bizimle aynı görüşteydi.
6.ayda rutin kan tahlilleri var, onları bekledik, değerleri düşük ya da sınırda çıksaydı başlayacaktık, gayet yerli yerinde çıkınca da hiç kullanmadım.
Doktorunuzla kâr/zarar karşılaştırması yaparak karar verebilirsiniz.
Ek olarak sadece D vitamini kullandım, hala kullanıyorum. Bunun haricinde kan damlası ya da başka bir vitamin hiç kullanmadım.