Anneler bi konuda yardımınıza ihtiyacım var 3 buçuk aylık bebeğim var ve reflüsü ileri boyutta gaviscon falan kullandık hiç fayda etmedi emiyor memeyi çektiğim anda kusuyor bebelac ar denedim bi iki kere kabız yaptı size sorum şu şimdi tekrar vermek istiyorum ama kabız olmasından korkuyorum bi yöntemi var mıdır kimisi mama suyu az fazla olsun ve bi çay kaşığı zeytinyağı kat içine artı içirdikten sonra da bi çay kaşığı su ver diyor ben şöyle yaptım diyen var mı artık ciddi anlamda psikolojim bozuluyor çocuğu kucağıma almak istemiyorum kusacak midesi boş kalacak diye 😢var mı önerisi olan bi de su yerine anne sütüyle mama hazırlayanlar duymuştum doğru mu acaba ? Uzun oldu şimdiden vaktinizi aldığım için özür dilerim 😔