Sezenkumsal92 Aman ovalamasina izin vermeyin, benim annemde sut birikiyor agri yapar falan demisti, ama bu annenin hormonlarından kaynakli gecici bir durummus, kendiliginden geçecek( bizimki gecti) Doktor kesinlikle müdahale ettirme demisti bana. Yenidogan mastitine sebep oluyormus bu ovalamalar.