Selam Hanimlar.
Oğlum geçtiğimiz çarşamba günü mamaya basladi.
Sebebi 20 gunde sadece 60 gr alması.
Şu an 4 ay 25 gunluguz ve normal rutinizmiz ayda 600 gramdan fazla kilo alımı idi.
Tabii ki cok korkup endişe ettim idrar kültürüne ve kan değerlerine bakildi bir problem yok cok sukur ama atak.doneminde emmek istemedi sanirim bu yüzden.
Yani biz bi sekilde mamaya başladık ama mama+meme gidiyoruz.
Sabah 7 bucukta kalkıyor ben emziriyorum. 9q dogru 120 cc mama veriyorum. Bir de gece 9 da uyurken önce kendim emzirip 11 gibi yine 120 cc mama veriyorum. Gun icinde hep beni emiyor.
Ama son 2 dışkısı koyu yeşil ve koyu kıvamlı idi mmaadan beri 2 gunde bir kaka yapiyor. Bundurum renginin değişmesine sebep olur mu benzeri durum yaşayan var mı içinizde merk ediyorum.
Mama SMA Optipro bu arada.