Bebeğim emmediği için sütüm azaldı sağıp verdim verdiğimide içmedi. Sadece mama ile besleniyoruz ama mamayıda istemiyor artık 5.5 aylık. Doktorumuzu aradım durumu izah ettim ek gıdaya başlayabiliriz dedi. Bir öğün meyve suyu bir öğün yoğurt verebilirsiniz dedi. Burdan da okuduğum kadarıyla meyve ile başlayanlar sebzeyi sevdirememiş. Bana tavsiyelerde bulunabilir misiniz ne ile başlayayım nasıl vereyim şimdiden teşekkür ederim 🌺