Arkadaşlar 10 yıldır trendyoldan alışveriş yapıyorum.Son günlerde her ay yok mega indirim eylüll yok ekim indirimleri diye reklam yapıyorlar biliyorsunuz.Siteyi sürekli takip ediyorum fiyatlara bakıyorum geçen hafta aldığım penti pijama takımı 71 ₺den 119₺ye çıkmış.Bu mu indirim?Hadi ben takip ediyorum aldım ama annem kardeşim uğraşmıyorlar bilmeyen biri direkt alacak pijamayı?Bana oldukça saçma gelmeye başladı ve belki forumdan birileride aynu hataya düşmesin diye paylaşmak istedim.İyi günler