Kızlar 2 buçuk ay önce doğum yaptım 35. Gün kanamam bitti kırkım çıktıktan 10 gün sonra falan leke geldi 2 gün az az sonra kesildi 2 hafta sonra tekrar leke geldi yine kesildi 10 gün geçti şimdi yine leke geliyo anlamadım adet değilim leke oluyo 2 gün bitiyo yaşayan var mı böyle bi durum