Kızlar bebeğim 8 aylık ve hala uykularımızın hiç bir düzeni yok. Gündüz en fazla 30 dk uyuyup uyanıyo ama mızmızlığı sürüyor ne denediysem saatinde uyumayı 30 dakikanın üzerinde uyutabilmeyi başaramadım . Bu durum artık sinirlerimi yıpratıyor derin uyku , uyku düzeni ile ilgili önerileriniz varsa lütfen bi yardım 😴