Zeynebsmom Bernagkgkz kızım 15 aylık oldu her şey çok daha güzel.. ama şöyle söyleyim 4. Ay atağını atlatan her dönemi atlatır Allah kolaylıklar versin🤪🤪🤪
Ftsmhr Valla benim kızım 10 ay oldu ben hala bekliyorum hi düzelme olmadı. Sürekli mız mız . Çok hareketli . Özelikle uykusu gelince tutana aşk olsun. İnş yaşını bekliyorum öyle dediler
Bernagkgkz Ftsmhr yaa geçmiyor mu diyosun 🥺 bizimde uyku sorunumun çok uykusu geldiği anda ağlamaya başlıyor uyutana kadar ağlıyor belki 1 saat uğraşıyorum her yolu deniyorum olmuyor 😫
Bernagkgkz Zeynebsmom ayy bunu duymak bile yeter 😀gerçekten zaten kolik bebekti biraz hafiflemişti ki 4. Ay atağı geldi emmiyo uyumuyo yatmıyo sürekli ağlıyo onun ağlaması beni mahvediyo kıyamıyorum inşallah daha rahat geçiririz diğer günleri