Zuzuu Kızlar oğlum 4 aylık oldu sadece anne sütü emiyor sanki sütüm yetmemeye başladı gibi..daha az kilo alıyor ama kilo olarak çok iyi maşallah..ek gıdaya başlamımızda bir sakınca var mı küçük küçük acaba sizler kaçıncı ayda başladınız?
Kahvegerek Zuzuu genişler git gide daha az kilo alırlarmış henüz ek gıda için erken doktorlar 6. Aya kadar anne sütü diyor yetmezse mama takviyesi yapabilirsin canım ama ek gıda için çoook erken. Bende sabırsızlanıyorum ek gıda için henüz 3. Ayda 🙄
Zuzuu [bilinmeyen] yani doktorlar da 6 aylık olunca öneriyorlar ama küçük küçük tattırmakta bir sakınca olur mu acaba diye düşündüm