Yasemila Belki gazdan rahatladigi için uyuyor olabilir gece ürününde uyku durumu olduğunu biliyorum ama gündüz de duymadım açıkçası gerçi ben üzerinde yazan dozun yatisindan dahi az kullanıyorum benim bebeklerim 3, ay 25 günlük olmasına rağmen günde 15 ml yazsa da ben günde 5ml i dahi geçmiyorum