Secilly Kızlar dikiş ağrılarım geçti fakat dikişin bulunmadığı ön tarfta dudak denilen iç kısımlarda agrım ve aşırı hassasiyetim var sanki kasılı kalmış da gevşetemiyorum gibi🙄 normal mi bu durum geçer mi?
Bssrr Secilly bende de vardı ben enfeksiyondır diye düşündüm. Tuvetteyken daha çok ağrıyor çonkü. Dr sorma fırsatımım olmadı 🤔
fatima Secilly kaç gün oldu doğum yapalı ayaklarını kendinizi sıcak tutun bi kaç gün takip edin bakalım geçecek mi
Secilly Yzn orada nasıl dikiş olabilir ki? Kendi mi yırtıldı? Benim bildigim doktorun attıgı kesi vajina ile makat arasında. Benim agrım çiş yaptıgımız yer ile dudaklar arasında bi yerlerde
fatima Secilly 10 gün olmuş daha ağrı sızı olması çok normal.. benim 48. günüm daha yeni yeni iyiyim diyebiliyorum..
Secilly fatima 10 gün oldu hep patikliyim aslında dikil ağrım bitti bu başladı kontrole de gittim yolunda dedi her sey ama sonrasında bu başladı işte
Yzn Secilly evet orası icten görünüyo ipler duş alınca kanamam oldu dikiş olmadık bi yer bırakmamşlar ki 35 gün oldu daha yataktan çıkamıyorum Pazartesi yeniden gidecem hastaneye
Secilly fatima tamam o zaman çok kafama takmayayaım allahım normal doguma iyi diyolar ama ben perte cıkmks gibiyim 20lik diş agrısı ve cene spazmı ile ugrasıyorum😞😞😞 sanırım ıkınırken kastım cok kendimi
fatima Secilly kabız olma ıkınma sürekli hoşaf kayısı suyu bol su tüket ki zorlama olmasın.. geçmiş olsun canım