Bebeğim 26 günlük kendini kasıyor uyurken geceden bu yana gazı var diye uğraştım çıkardım hep ama geçmedi sonra ayak hareketi yaptırdım kakasını yapti o şekil sonra rahatladı geçti bayağı bı yaptı , şimdi uyuyo kaka yapalı 1 saati geçti emdi uyudu yine kaka yapmaya çalışıyor uyurken galiba sizce kabız mi oldu bu durumu yaşayan var mı ne yapayım sizce tek büyütüyorum ailrmde yok yardım edin çok üzgünüm☹️☹️☹️