EsleminAnnesi2020 Şuan sleepy 3+ bez kulanıyoruz yavaş yavaş iz bırakır oldu elimizde ki son 2 pakedin bitmesi ile 4 numaraya geçeceğiz hep interneten toplu alıyorum daha uyguna geliyor en çok kulanılan bez 4 numara değilmi ? 240tane fazla mı olur sizce ?
Haylazbaby EsleminAnnesi2020 evet benim kızım şuan 8 aya yaklaştı hemen hemen 4 aydır da 4 numara kullanıyorum
Hhilal2310 EsleminAnnesi2020 biz yeni 4 aylık oluyoruz 4 numarayı 120 li paket almıştık ayriyeten de bi 90 tane filan vardı bir aydan fazladır kullanıyorum ama bitiremedim küçük gelmeye başladı 5 numaraya geçicem
Emel3003 EsleminAnnesi2020 kaç kilo oldunuz ki 4 numaraya geçiyorsunuz. Büyük bezin dışarı sızdırma olasılığı var. 4 numara 14 kilo olduğu için 3-4 ay kullanırsınız
EsleminAnnesi2020 Haylazbaby 4,5 aydır her ay neredeyse numara atladık ama bilemedim acaba 5 olurmu birden 😅
Hhilal2310 EsleminAnnesi2020 boyu 62 cm kilosu neredeyse 9 olucak bez sızdıema yapmaya başladı kenarları iz yapıyo
Mom987 EsleminAnnesi2020 Ben şunu tecrübe ettim bezler de tam numara kullanmak sızdırma yapıyor 14 kiloya kadar 4 numara kullanamazsınız ama 240 adet bez biter zaten. Ben 10. 5 kiloya 5+ veya 6 numaraya geçincem.
Emel3003 EsleminAnnesi2020 benim kızım 6 aylık 8200 kilo boyu 73 cm. Ben halen 3+ kullanıyorum hiç sızdırma yapmadı şu ana kadar ama ben günde 8-9 defa değiştiriyorum belki ondandır.
Mom93 EsleminAnnesi2020 ben 5 e gecicem oğlum altı aylık olacak 9 kilo bez sıkıyor bacağını hep iz oluyor küçük geliyor artik