Hepinize günaydın anneler , 13 aylık oğlum var bu zamana kadar pişik nedir bilmezdim asla böyle bi sorunumuz olmadı ama ferrum şurup kullanıyoruz acaba bu pişik yapıyo olabilir mi ben böyle pişik görmedim resmen yara olmuş. Bu arada ıslak mendille temizlemem hep yıkarım kuruladıktan sonra bezlerim bezimizi değiştirmedik her zaman sleepy kullanıyodum hala öyle aklıma şurup geldi bide bu pişik için kesin net bi çözümünüz var mı acaba ? Bepanthol ve sebamed krem kullanıyorum ama işe yaramadı😔