İlk zamanlar olur oyle 1 aydan sonra duzene bıner suan dış dunyaya alışma evresınde korkulcak bısey yok bızım kızda oyleydı sımdı gece 2 kere uyanıyor gunduzlerıde ben 2 saatte bır uyandırıyorum hem her cocuk akıllı uslu olucak dıye bısey yok ılla bı yaramazlıgı yorgunlugu olur canım😌