Cigdemcey Kızlar hemşire 1 aydır aşı gelmiyo onun yerine kkk vuruyoruz isterseniz onu vuralım dedi vurdurmalımıyım bilemedim
Kereminannesiii Cigdemcey 9. Aşısı isteğe bağlı bir aşı olduğu söyleniyor hatta bazı sağlık ocakları aramamış çocuk doktorunuzla görüşebilirsiniz. Başka bir aşı vurulmasını kabul etmeyin
Cigdemcey Kereminannesiii sağlık ocağıyla konuştum dönem dönem bu aşıyıda vuruyorlarmış bazen 2 doz olarak vuruyorlarmış daha oncede vurduk başka bebeklerede dedi zararlı birsey değil dedi
tde_kbr Beni arayıp vurdurmak istiyor musunuz diye sordular isteğe bağlı yani 9. Ay aşısı. Ben kabul etmedim 1 yaşında olacak zaten diye. Ama doktorunuza danışın siz yine de