Serotonin Merhaba arkadaşlar kızım 7.ayını bitirdi beşiği küçük geliyor dönmeye çalışıyor önerebileceginiz geniş ve güvenli olan bir marka beşik türü varmı ?
_milena happywomen onu bende düşündüm.Ama ondan da tutunur atlar diye korkuyorum. Kızım çok değişik bir yatma stiline sahip☹️