Mrb bende 2.920 gramla doğum yaptım şimdi şuanda 2 ay 27 günlük sürekli emziriyorum şuanda 6.700 gram ve sütümde sıkıntı çekiyorum ne yapmam lazım çok az gelmeye başladı doymuyo sık sık emziriyorum ama yeterli gelmiyo ne yapmam lazım bilen arkadaşlar varsa yardımcı olabilirler mi 😔😔😔