Goktugkaganinannesi Sezeryan olali 8 ay oldu. Adetim gecikti 1 ay sonra oldum . Sonra baktım kesik yerinde kızarıklık ve beyaz şişlik iltihap var . Ama çok az tam ortada yaşayan varmı . Dr ye mi gitmeliyim . Bir bakın
OzlemAlisa Goktugkaganinannesi kizariklik bende de olmuştu ama beyazlik bilmiyorum , bi doktorunuza sorun isterseniz iltihap sa sorun yaratabilir gecmis olsun
OzlemAlisa Goktugkaganinannesi yani normal dikis mi ki ? Yapistirma olanlarda cok enfeksiyon riski olmuyor ki olsa bile 8 aya iyilesirdi. benmde kizarik diye sormuştum her bunyenin iyilesmesi farkli olur seninki boyle iyilesmis kırmızı yani tenine gore demisti. Belki seninkide oyledir
Goktugkaganinannesi OzlemAlisa mavi bir iple diktiler devlette olmuştm . Doktorumda çok iyiydi ama bilemiyorum. Tam ortada beyaz şişlik kıl dönmesi de olabilirdi mi ikisinin birleşimi bilemedim. Hastane çok uzak . Önce buraya sorayım dedim de kimse oralı olmadı teşekkür ediyorum cevaplarınız için