Aysktr weewell kullandım kumandalı vs temizlikte kırıldı. Teknik servis yok.muattap bulamadım. Elimde kaldı. Kaba biraz dokunsan devrilir. Bu kibar sesten kastınız ne bilemedim ama sesi yok cok güçlü çalışırsa tabi ses vardır üfleme sesi olarak. ama o kadar güçlü çalıştırmadım. Haznesi doldurması vs cok rahat fiyatlar cok artmış gecen sene 170 e almıştım.