Bio baby şampuanını tavsiye ederim . Sebamed kullanıyordum bende . Konak başladı . Daha sonra eczaneye mustela almaya gittim ama eczacı biobaby çok önerdi bir yıkamada geçmezse şampuanı geri getir dedi tamam dedim aldım cidden bir yıkamada geçti . Hala kullanıyorum çok memnunum. Ama göz yakıyor o yüzden filede yıkıyorum gözünü değdirmeden