seldaselda28 benim bebeğimde 3 aylık bizede aynı şeyi söyledi bi doktorumuz tabi bende sizin gibi panik oldum ağladım vs ama sonra başka doktorlarla görüştüm ayda 1 cm büyüme olduğu sürece sıkıntı yok dediler sürekli ölçüyorum. 36 cm ile doğmuştu şuan 39,5 cm iyi yani sizinkide 4 ayda 4 cm genişlemiş sıkıntı yok bence