Bernagokhan Kızlar merhaba. 1buçuk aylık oğlum var emmesi güzel sütüm de güzel geliyor ama ben yinede günde 1 kez 30ml aptamil mama veriyorum. Sizce vermeye devam etmeli miyim yoksa sadece anne sütü ile mi beslenin
Azatsmommy Bernagokhan sütün yeterli ve doyuyorsa neden veriyorsun ki? Benm en basından beri sütüm azdı hala az 3 aylık oğluma veriyorum ama snn sütünle doyuyorsa bosuna şişirme derm
iki_prens_annesi_ Bernagokhan sutunux guzel bebeginiz de guzel emiyo o.halde neden mama anne sutu zatwn basli basina şifadır mama da ucuz degil yani cok pahali bisey sutunuzun kalitesini arttirmaya calisin guzel beslenin mamayi da kesin bence