Marjinal_Anne2 ilk etapta blw ile başlamak pek doğru bir karar olmayabilir.Blw için bebeğinizin işaret ve baş parmagini kıskaç gibi yapabiliyor olması elindeki yiyecekleri ağzına götürebiliyor olması ve mama sandalyesinde desteksiz dik bir şekilde oturabiliyor olması gerekir.Blw için en uygun zaman 8. Aydır ondan öncesinde yine blw uygulamak istiyorsanız klasik ve blw ikisi bir şekilde ilerlemelisiniz.Buharda pişirme aparatı var 25 30 TL gibi bir rakam bir tane ondan edinirsiniz.yine yiyecekleri parmak şeklinde dograrsiniz kendisi alır minciklar oynar ağzına götürmeye çalışır zaten bu zamanlar tadım aşaması olduğu için bir kaşık dahi yese ya da bir lokma o bebeğinize yetecektir.Size tavsiyem örneğin ikindi öğunundeki yoğurdu siz yediriyorsaniz öğlen i kendisi parmak besin olarak yesin. Yine bir çorba yiyebilmesi için kaşığı ağzına götürebiliyor olmalı ve dökmeden yeme yetisini dengeyi saglayabilme yetisini yapabiliyor olmalı tabi ki bunlari deneyimlemeden öğrenemez fırsat vermeliyiz ama zamanlamayı doğru yapmalıyız her bebek farklı olmakla birlikte siz bebeginizi gozlemlemelisiniz hazır olduğunu en iyi siz bilirsiniz 😊 kolaylıklar dilerim.
Bir de ek gıda sürecinde tadim bittikten sonra elbet çorbalara puturleri artırarak yemeklere geçmelisiniz soğan sarımsaklı sebze çorbaları, yoğurt çorbası, karışık tel şehriyeli et suyuna çorbalar , içine bulguru pirinci şehriyesi eriştesi hepsi zamanla rayına oturuyor zaten . Ama parmak şeklinde vereceğiniz şeyler çok kısıtlı bir elma armutla patates havuc kabak vs.. o yüzden damak tadı oluşması adına çeşitli besinleri taatmasi adına kendisi yiyebilene kadar bir süre karışık gitmelisiniz 😊