inci06 benim kizimdada 1.5 ayindan sonra alerji durumu oldu ilk 2 ay guzel kiko aldi ama 3. ayindan itibaren az gr almaya basladu doktorum alerjik bebeklerde kilo aliki yavas olur demişti bizimkide 3160 gr dogdu suan 8 kiloydu en son ve 9 ay 13 gunluk bende takıyordum kafama ama sağlıklı olsun dedim benimkide kiz kizlar daha minyon oluyorlar sizin kiloda iyi bence takilmayin erkek bebeklerde daha kalipli oluyolar. su kiyaslamayi hiç sevmiyorum neden kiyaslama yaparlarki.