Ipekbocegi Balcocuk2 bizde aldik bebegim 4 aylik ama kullanamadim nasil anlatsam😂 sanki oturmasi lazim gibi geldi bana korktum
Ipekbocegi [bilinmeyen] bizde 4 ayligiz kullanabilirmiyim bilemedim rahat edermi gunduz bazen disari cikmam gerekiyor cikamiyorum kucagimda
Kahvegerek 3 aylık oğlum o kadar kararsızım ki bebek arabasında baston almayı düşünüyorum şuan kullanamaz zaten dışarı da çıkmıyoruz yaza anca kullanır nasıl bişey almayı düşünüyorsunuz ve ya kullanıyorsunuz. Biz hala seçemedik 🤦🏻♀️
Ipekbocegi Kahvegerek bende o sekilde dusundum bebek arabalari cok agir geliyor bana baston daha hafif kullanisli geldi babyhope diye bir marka almis esim
Kahvegerek Ipekbocegi hemen bakıyorum netten benim eşimde çok araştırıyor ama o biraz görsele bakıyor 😬