Merhaba güzel anneler kızım 2 buçuk aylık 2.aya girdiğimiz günden beri kaka yapma da zorlanmaya başladı en başta zeytinyağı verdim iki gün öyle yaptı sonra yapmadı başka gün poposuna zeytinyağı ve kulak pamuğu ile uyari verdim iki günde öyle yaptı sonra onu da bıraktı geçen hafta pazartesi yaptı kendi kendine bidaha yapmadı dün doktora götürdük lagma yaptı mecbur sürekli ıkınıyor çok huzursuz ama kilosu iyi gelişimi önde böyle olan anneler varsa lütfen bana yardım edin😓