attbianne Kaliteli terletmeyecek 15 16 derecede giyilecek memnun kaldiginiz uyku tulumu önerir misiniz erkek bebek için boşuna para vermek istemiyorum kullanabileceğimiz bişey olsun ilk defa alcam hicbir fikrim yok
Sutbitkisi attbianne sevi bebenin iç dolgusu pamuk olanı kullandım ben senelerce. Terleme problemi çoktu oğlumun o sebeple elyaf dolgu kullanmamakta özen gösteririm. Yokandığı zaman toplanma da yapmıyor. Fiyatı da 100 150 aralığında.
Deletedmom5 attbianne 2.5 tog alın 15-16 derece için içinede uzun kollu zıbın+Uzun kollu ayaklı tulum ile giydirin marka olarak da tek olsun iyi olsun derseniz ergopouch
attbianne Sutbitkisi bedeni nasi ayarlamamiz gerekiyor şuan 9 aylık bütün kışı cikarcak hemen büyüyor bide
Sutbitkisi attbianne benim bebeğim 6 aylık şu an. Bir yaş alacağım. Siz de bence varsa 18 aylık alın yoksa iki yaş alın. Bol olması avantaj. Sık yıkandığında küçülüyor biraz sanki
OzlemAlisa attbianne 15 16 derece epey soguk bebek icin, tog değeri en yuksek olanlardan alıp icine de uzun kollu kalınca bi pijama daha giydirmelisiniz
32075642 Kızlar oğlumun odası sıcak oluyo kışın sıcağa da gelemiyo ama üstünü örtmeden de olmaz sizce müslin uyku tulumu alsam nasıl olur kararsizim bana da fikir verir misiniz