ToprakEmir canım dikişlerin bana göre çok az bana dikişlerimin sayısını bile söylemediler düşün artık hiç iyileşmiycem gibi geliyordu 40 tan sonra yavas yavas iyileşmeye basladım şuan 5 ay oldu halen çömeldiğimde ağrım oluyor o yüzden şükret ve sabret erken geçer seninki inşallah