Buglemcim20 Bebeğim 3 buçuk aylık kucağımda arada oturuyorum ama göğsünden destekliyorum. Tam oturmasına izin vermiyorum. Ne zaman tam oturabilirim kucağımda
[silindi] Buglemcim20 3 aylık kontrolümüz de doktor kucağımızda destekleyerek 10 dk oturtabileceğimizi söyledi. Yine de doktorunuza danışın 🌸
Tortilla_ Buglemcim20 doktor bize de 6. Ayı bekle dedi. Ama 5 aylıkken kucağımda dururken illaki kısa kısa oturttum. Şimdi 6 ay 17 günlük oturtuyorm destekli. Bazen desteksiz de duruyor ama 20 saniye falan
balkizim04-06 Buglemcim20 kızım 4 ay 2 günlük tm dik ypmadn oturuyor biraz ben sik tutuyorum kendimi kaydırıyor o pozisyona geliyor
balkizim04-06 Buglemcim20 tam dik oturmadıpı ve uzun süreli oturmadıpı sürece zararı olmaz diye düşünüyorum
Cagankdr Buglemcim20 3 ay çok erken değilmi 5 aylikken doktorum şezlongda oturur gibi oturdun demişti oda çok kısa
Buglemcim20 Cagankdr oturtmuyorum canım kucağımda göğsünden destekli olarak oturtuyorum. Tabikide erken de ne zaman oturtma bilirim diye merak ettim sadece
Mihribangulmezz Bizde 3 ay 1 günlüğüz doktorumuz kendini kaldırmak istiyorsa eğer demekki sana anne ben artık yatmak istemiyorum diyordur o yüzden oturabilir dedi kısa süreli gün içinde oturmasına izin veriyoruz.