Sfat Sezeryan oldum 4 gün önce. Yeni damla şeklinde sütüm geldi. Meme ucum yok, bebeğim silikonun göğüs ucuyla almıyor. Göğüslerim şişti, canım yanıyor. Ne yaptıysam emziremedim😟 başına gelen ya da bilen biri yardım edebilir mi ?
Littleon Sfat sütünü sag ki goguslerin rahatlasın çay kasıgıyla da bebegine sütünü ver ac kalmasın sagarak gogus uçlarında cıkabilir cıkmazsa gogus ucu cıkarıcılar var sansını dene sakın vazgecme emzirmekten surekli dene elbet alıcaktır
kokulum2020 Sfat psikolojini bozma moralini yüksrk tut pes etme emdiği an sütt bol gelir. Çok dolduysa da sütünü sağ canm. Benimde göğüs ucum yok zorladm çok emdi.
Hediyemmm Cocuk emmesw bile sutunuzu sagip atin yoksa daha kotu olur bnmde gogus ucum yoktu cocuk zorla cikartti ama sutu yeterince bosaltamadi gogsum sisti atesim yukseldi sıtma tuttu gogsum morardi cocuga bakamiycak hale geldim doktr parol verdi sadece sutu sag siguk sicak uygulama yap banyoda suyun altinda fln sag
Asafeymeninannesi Sfat Sağım yaparak göğsünüzü yumuşatın. Göğüs ucum yok emmez düşüncesinede kapılmayın. Bebeğiniz emdikçe göğüs ucunuz çıkacaktır Allah analı babalı büyütsün inşaAllah ☺️🌸
Gizemliii7878 Sfat emzirmeye çalış yada sağ benim yaptığım hatayi yaoma biberonla da verme nolursun benim oğlum biberonda alıştı göğsümü hic tutmuyor sutum azaldı şuan mama ek içiyor ogluk
Tlnbrky Evet canım sağ göğüs ucunda çıkar hem.. silikon uç kullanmayaya çalış süt sadece ucundan gelmez kenarlardan da gelir bol bol göğsünde tut emzirmeye çalış zor biliyorum ama sıcaklığını kokunu hissetsin
Melikeaknnn Sfat canim instagramda emzirme danismani var dilruba hanim onunla iletisime gecebilirsin silikon gogus ucuyla tutmuyorsa bebegin sakin biberon kullanma, memeni hiç almaz bebek meme reddi yasarsin. Kasik biberon satin al yada eds yontemi ile gögüs ucunu çıkart yavas yavas alişır bebeğin ve rahat rahat emer. İnstagram adresi emzirme.danismanligi diye cikiyor kivircik sacli dilruba hanım bilgi alabilirsin yardimci olur sana
Kubrabazl-80 Sfat günlerce neler cektm 17 günlük oldum bazen cok şiş olnca tutamyor önce biraz sağ makinayla göğüs uçunca çıkar alır o zmn ama zorla baya zor süreç allh yardmcmz olsunn
Begonvillll Sfat göğsünün ucunu çekiştirerek uç yapmaya çalış. Benimde ucun yoktu biraz can acıtıcı ama öyle uç çıkardık. Hatta hastanede hemşireler şırınganın tersiyle çekerek çıkarmaya çalıştı. Sen elinle daha iyi yaparsın
Baltanem Sfat canım ponpolı sagıcı al onla sag sagdıkca gögüs ucun büyür hemen bebegine emzirirsin o ucla da her em zirmese bu sekilde yap belli süre sonra alısacak
kelebekdunyasi Sfat bugün 2 ay 22 günlük oldu bebeğim. Temmuz ayında sezaryen doğum yaptım ve kimse de ilk günler sütün gelmez demedi. Şişkinlikten kollarımı kaldıramazdım. Bebeğimi tuttuğumda çektiğini sanırdım ama beslenemiyormuş ki. Sıcak suların altında sabunla göğüslerimi ovdum sürekli. Sonrasında havlulara ütü basıp sıcak kompress yaptım ve yumuşama oldu. Pompayla da sağdıktan sonra ben o şişkinlikten rahatladım. Bebeğe o sütü şırıngayla vermeyi denedik zor oldu. Kaşıkla besledik bir süre. Ama sonra biberon verdik. Zar zor o dönemler memeyi tutup emdi. Meme+mama veriyorduk çünkü süt gelmiyordu. Şimdiyse 2 aylığız ve bende süt yok :((
Melikeaknnn kelebekdunyasi en buyuk yaptiginiz haya emzirmemek olmus ve mamay baslamak olmus siz hem sagip hem emzircektiniz ve merak etmeyin bitti sutum kesildi diye bisey yok hersey pskolojiyle ilgili iki satate bir sagim yapip gunde 3 lt su icip anne caylari ve sut yapici seyler alir yerseniz yine artar sutunuz
dertlikerkenez Sfat merhaba, 05529598696 Büyükşehir belediyesi ücretsiz emzirme danışma hattı. 7/24 hizmet veriyorlar ve ellerinden geleni yapıyorlar.