Ikrazumra19 nirmalde wellcare kullaniyordum baska bir doktora gidiyoruz artik bunu verdi kullanan varmi 5 aylik kizim
Alisa22 Ikrazumra19 bende kızım doğduğundan beri kullanıyorum canım suan 14 aylık hala devam ediyoruz onu aksatma sakin bebekler için çok önemli d vitamini takviyesi
Ikrazumra19 Alisa22 biliyorum canim ilk kizimda farkli kullanmistim o yuzden emin olamadim memnunsun demi
TYE Ikrazumra19 bizse kulanıyoruz doğumdan beri 2. Bucuk aylıgız bı butun vitamınleri içiresinde barındırıyor