226anne-26 süt emdikçe gelen bir şey memelerimiz depo değil birikmez ki zaten. Bebek emdikçe beyne sinyal gider süt üretimi devam eder. O yüzden bol bol emzirmek lazım ilk 2 ay kontrolsüz süt üretimi olur bu yüzden mastite daha meyilli oluruz. Sonra göğüsler terbiye olur, yumuşar ne kadar süt üreteceğini bilir